bdilaraa Biz 13 haftaligiz ve bu benim İlk gebeligim karnimda çok hafif bir şekilde kıpırtı var karnım kendi kendine oynuyor bu bebeğin hareketi olabilirmi? Çok kişiye sordum daha çok erken bu başka bişeydendir dediler bilen cevaplayabilirmi?
Gokturkmom_ bdilaraa Ben 16.haftada hissediyorum diyince bile doktorum erken demişti..O haftada sanmıyorum hisseceğinizi belki seğirme falandır.En net hareketi 18+0 da hissetmiştim ilk gebeliğim normalde daha geç de hissedilebiliyormuş özellikle ilk gebeliklerde.