Kızlar selam,
Bebeğim 1 ay 20 günlük neredeyse 20 gündür beni aktif olarak emiyor , daha önce meme reddi yaşadık
Sağ ve sol memem aralıklarla şişiyor sertleşiyor ağrıyor ve acıyor bu 4 oldu, mastit desem ateş yok sırt ağrısı grip gibi ağrı yok, masaj sıcak duş emzirme sonrası soğuk kompleks 1 buçuk günde geçiyor ama bu aralıklarla olunca sinirlerimi bozuyor, emzirme de meme tamamen boşalıyor aslında hissediyorum bu neden oluyor, yaşayan var mı??