nisabayraktar0 Ben 15 gün hastanede yattım, her ağrım olduğunda parol verildi. Sonrasında ameliyat oldum yine parol verildi, doktora sordum bir zararı olmaz parolun demişti. Şuanda da şükür bir problem görünmüyor. İçini ferah tut bir zararı yok yani ☺️