kslcvrye Bugün cinsiyet öğrenmeye gitcez kızlar tam 14 haftalık olduk kesin öğrenirmiyiz sağlıkla Gelsin bütün bebisler inşallah 🌺🩷🥲
babyhm0 kslcvrye bugün haftasonu açık hastaneler var mı ki şuan neden bilmiyorum aklıma o takıldı ne alakaysa 🤣🤣
busbus41 kslcvrye kızımda 12 haftada öğrenmiştim cinsiyeti bence öğrenirsin sağlıkla gelsin inşallah ♥️
nur_344 kslcvrye Öğrenirsiniz büyük ihtimalle 11-12. Haftada tahmin etmişti doktorumuz sonra kesinleşti Allah gönlünüze göre versin sağlıcakla 🥰
seydaozkya kslcvrye ilk bebegimi 12 haftalıkken öğrendim şuan 16 haftalik hamileyim daha öğrenemedim inşallah bizde yarın öğreniriz
kslcvrye tortillam_ ayyy inşallah öğrenirim kıza benzetmiş ti 11haftaliken doktorum bakalım değişecek mi🤗
sudeates0658 tortillam_ ya bizim bebişte bacaklarını v şeklinde açmıştı 16. Haftada doktor da kesin dedi değişme olmaz dimi pozisyon açık olduğu için🥹
kslcvrye babyhm0 ankrada alife diye bir hastane var özel hastane doktor var mesai olarak ona gidecez 🤗
happyela kslcvrye A life fiyatları nasıl acaba paket olarak mı aldınız muayene başı mı ödüyorsunuz sakıncası yoksa bilgi verir misiniz 🙈
berna3561 kslcvrye hangi doktora gidiyorsunuz orada ben lala hanıma gitmiştim baya ilgilendi inceledi
kslcvrye beyzaygun kontrol için gittim suyu az dedi doktor kıza çok benziyor dedi yüksek ihtimalle kız dedi ama ben suyunun azlığına takıldım 🥲
kslcvrye happyela paket almadım sadece muayene oluyorum doğumu Bilkent şehir hastanesinde yapcam Allah nasip ederse inşallah 🤲🥰
kslcvrye berna3561 Mehmet Demir diye bir doktor var ona gidiyorum kıza benzetti bakalım yüksek ihtimalle kız dedi
kslcvrye hurremintorunu kıza benzetti suyu biraz azmis bir hafta sonra tekrar gidicem inşallah düzene girer.cok moralim bozuldu
gebeyimgebesin kslcvrye canım peki doktor bişe dedi mi bu su azlığı için yoksa sadece haftaya tekrar kontrol edelim mi dedi
happyela kslcvrye Çok teşekkür ederim 🫠 peki başka hastane de kontrole gidince doğumu başka bir hastane kabul ediyor mu eskiden sanki olmuyordu diye hatırladım
kslcvrye happyela sıkıntı olacağını sanmıyorum çünkü ben iki hastaneyede gidiyorum devlet özel takipliyim hani hep özele gidip devlete doğum için gidilse sıkıntı olur diye düşünüyorum 🙂