snur10 Haftadayım bugün 2 gün önce iç Çamasırıma değil ama peçeteye pembe akıntı gelmeye basladı o gün domtlra gittim doktorum progesteron verdi bugün 3. Gün oluyor işte günde 3 kez fitil olarak kullanıyorum ama hala gecmedi başına gelen var mı çok stres oldum ya