Kızlar gerçekten indirim olduğunu düşünmüyorum ben. İndirim olmadığı gün aynı ürünü yine 160₺ alıyordum şuan baktım sepette 500₺ yazıyor orjinal fiyatına 160₺ düşmüş olarak gösteriliyor ve bu indirimler tüm ürünlerde geçerli %60 indirimle. Çok saçma geliyor zaten normal indirim olmadığı zamanda o fiyata alıyordum ben o ürünü mesela. Gerçekten varmı öncesinde pahalı olup sonradan bu %60 %75 indirimle düşen ürünler. Çünkü bu tür indirim günlerinde kuyruk oluyor gratiste anlamıyorum.