Bugün bi videoya denk geldim ya bir gün aç kalacaksınız ya da oruç tutacaksınız diyordu,ben dün en son öğlen yemek yemiştim(o saate kadar bütün öğünlerimi yemiştim malesef💆♀️🥲) akşam ceviz ve çilek yemiştim bir tek,sabah kahvaltıdan sora çıkabildim.Açlığa dayanabiliyorsanız yapın ben bundan sonra denicem zaten kilom da üst sınırda💆♀️💆♀️