Selam kızçeler sizinde önerinizi bekliyorum 2 yaşında oğlum var evlenmeden önce kayınpederimin ismi hüseyin eşimde hüseyin miraç koyalım demişti ozamanlar olur demiştim hamile kaldıktan sonra fikrim değişti hüseyin ismini istemedim aslında miraç isminide istememiştim ağır gelir diye ama eşimle tartışa tartışa hüseyini göbek adı olarak kimliğede miraç efe koyduk şimdi 2.ye hamileyim eşim akşam bi ricada bulundu erkek olursa normalde meriç koymak istemiştik ama eşim yine hüseyin meriç olsunmu dedi neden bukadar ısrarcı olduğu sordum babam beni ne kadar sevmesede ben babamı çok seviyorum adını yaşatmak istiyorum dedi allah var tartışma çıkarmadı çok sakin düzgün bir dille konuştu koymazsak içimde ukte kalacak hep dedi bende açıkcası kendi babamın annemin ismi bile olsa koyma taraftarı değilim sanki o kişinin hayatını bebeğe veriyomuş gibi oluyo saçma geliyo bana ama eşimide kırmak istemiyorum allah razı olsun ilkinde o beni kırmadı kimliğe yazdırmadı miraç efe olarak yazıldı şimdide bi yanım kırma eşini diyo bi yanımsa hiç istemiyo ne yapıcam kararsız kaldım siz ne yapardınız öneriniz nedir