duygutuna5 Hayır daha hiç gitmedim 🙈 sadece sağlık ocağında beta bakıldı işte kan değerlerimin güzel olduğunu vs söyledi hemşire. Hemşire de bana aynı tavsiyede bulundu daha çok erken olduğunu 7.haftalarda gitmemi söyledi. Çok merak ediyorum ama işte dayanmaya çalışıyorum 🙈 oğlum da tecrübesiz olduğum için 5 haftalıkken öğrenince hemen gitmiştim. Alttan baktılar. Bu sebepten alttan da bakmasınlar diye bekliyorum 😊 Bence sizde bekleyin insan merak ediyor ama işte dayanıcaz napalım 😊