Busracmn1 Haticeebasyoll normal bence bebek bazen sakin olmak ister hareket etmez bazende çok hareketli olur benim bebişim de öyle 😍
Dlrm Haticeebasyoll sizinde karnınızın bir yerinde toplanıyor mu sanki öbür tarafa hiç geçmiyor karnım hep yamuk benim heleki sola dönüp yatınca sağ kaçıyor 😂
Haticeebasyoll Busracmn1 yaa bayadir sanki cikicak gibi karnimdan ama bugun sakin olunca insan tedirgin oluyor ☺
Haticeebasyoll Dlrm aynen cok degisik oluyo toplaninca bende yattigim tarafa geliyo oda oraya toplaniyo bende rahatsiz olur diye öbür tarafima yatiyorum bakiyom oda oraya geliyo kalkiyom oturuyom artik 😀
Dlrm Haticeebasyoll ya ben Nereye dönersem tam tersine toplanıyor benimki Niye ters davranıyor böyle 😂
Dlrm Haticeebasyoll Haticeebasyoll ay ama yooolk yattığım yere yaslasa rahat edeceğim ama diğer tarafa havaya doğru top gibi çıkıyor 😃😃😃 sebebini de bugün öğrendik benim yaramaz Doğum kanalına girmişti geri çıkmış artık başı yukarıda ayakları aşağıda beni sezeryana zorlayacak galiba 😃😃
Hanife_ Haticeebasyoll bazılarının azalıyo bazılarının artıyor normal bizimde çok arttı karnımı acıtıyor eli ayağı içerde bi yerlere sıkışıyor sanki
Haticeebasyoll Dlrm yaaa ALLAH hayirli dogumlar nasip etsin benimkide dogum kanalindaymis ama aciklik yok elimden geleni yapiyom evde artik dogsun diye ama yok yani 😀