Arkadaşlar ben sürekli buraya girer bakardım çok tedirginlik doktor hastane nasıl olacak yorum yapan varmı diye o yüzden benim gibi merak eden olursa diye yazmak istedim salı günü doğum yaptım sezeryanla samsun şehir Hastanesi’nde o kadar memnun kaldım ki herşey güzel geçti ameliyat hanede titredim beni tamamen bayiltin dedim doktorum dahil elimden tuttu bayilmadan sakinlestirici verdiler o an bebesimi aldılar tabiki çekişmeleri fln duyuyosun ama hani herkes ilgiliydi tedavi süreci aksamiyo benim için gidilebilecek bir hastane