sufa Kızlar 37 haftalık hamileyim geceleri aşırı derecede terliyorum su içinde kalıyorum böyle bişey yaşayan var mı normal mi sizce
tatlibiri sufa odanızı serin tutun ateş basması olur son haftalarda doktora da söylersiniz geçmiş olsun
Sarpatesinannesi sufa bende 38+1 im yaklaşık 1 aydır böyleyim üstümü ortmuyorum şort askılı yatıyorum ama yok her iki saatte bir WC ye kalktığımda yastık bile sirilsaklam oluyor kiloluda değilim zayıfım yani anlamadım gitti
NilVibe senaninannesi_ genellikle vücutta enfeksiyon olduğunda oluyor bu durum ama gebeliğin ilerleyen zamanlarında da oluyor mu bilmiyorum.