nurkrk Öncelikle merhabalar ilk çocuğum sezeryanla oldu ve şuan 6 yaşında. Şuanda da 4 aylık hamileyim normal doğum yapabilir miyim?
1tucee nurkrk bir engel vs yoksa neden olmasın ama doktora danıştınız mı?☺️ Yani normal doğum olabilir mi gibisinden
fgormez nurkrk yapabilirsin tabi ki birsezaryenhepsezaryendeğildir 🌸bunun için ssvd destekleyen Dr ile ilerlemelisin,ilk sezaryen sebebi neydi