Merhaba kızlar , son adet tarihim 24 Ocak fakat geç döllenme dedi doktor son adet tarihiyle uyumlu çıkmıyordu ultrasonda. Kalp atışı duyulmadı bu zamana kadar geç döllenme dedikleri için çok kafaya takmamaya çalıştım daha küçük olduğu için. Dün kontrolüm vardı kalp atışı duymak için gitmiştik fakat doktor kalp atışının olmadığını tek yumurta ikizi olacağını ama kendi aralarında hücre bölünmediğini ve bebeğin gelişmediğini filan söyledi 🥺 en son 18 martta gitmiştim o zaman bi problem gözükmemişti şimdi 1 hafta daha bekleyelim dedi doktor ama pek olumlu konuşmadı 🥺 Progestan vermişti 18 martta gittiğimde onu da bırakmamı kullanmamamı söyledi. Böyle bi durum yaşayan var mı aranızda 🥺🥺 2. gebeliğim bu arada