ozlemozdemir09 Benim d vitaminim 17. D3k2 kullanıyorum aynı zamanda b12 sprey kullanıyorum bu vitaminlerim helal sertifikali olandan. Gebelik öncesi bu vitamin takviyeleri gebe kalmayı kolaylaştırıyor mu
NobleMom ozlemozdemir09 Kolaylaştırır mı bilemem ama olası bir hamilelik halinde depolarınızın dolu olması çok iyi olur tabi 🙏🏻✨
Sinerjik ozlemozdemir09 bunyede bunyeye sebep olabiliyor. Yani direkt büyük bir sebeo degil ama bazi kisilerde etken olarak yazılmış. Araştırmıştım bu konuyu. Siz en az 40 üstü yapin zaten çıkar kisa surede. D vit ve demir bunlar etkileme olasiligi olan degerler. Omega3 de öneririm. Omepa q10 diye nir takviye kullanıyordum hamile oldugum ay ve oncesi 2 ay.
tatlibiri ozlemozdemir09 ferrittin im boş diye doktor bir ay tüp bebek olayını erteledi serum alacaksın bu ay ondan sonra dedi demkki baya etkiliyo
selenhuseyin ozlemozdemir09 Tabiki de kolaylaştırıyor, vitamin eksikliğin varsa ilk tedavini vitaminlerle başlatıyo doktorlar
NobleMom ozlemozdemir09 Şuan hamile değilim ama benim hep düşüktür d vit. Hamileliklerimde de düşük başladım. Öğrenince sanırım 3. ayda doktorum vermişti 🙏🏻✨
ozlemozdemir09 Sinerjik benim hiç bu zamana kadar d vitaminim 40a ciktigini gormedim hep 16 . Bende evvaheden icerigi temiz d3k2 ve b12 aldim. Sizin önerilerinizede değerlendireceğim canim benim 🌸 Teşekkür ediyorum
ozlemozdemir09 tatlibiri evet ferritin çok önemli,ilk evlendiğim zamanlarda öyle bir başim dönüyordü ki anlatamam bir serum yedim maşallah kendime geldim
tatlibiri ozlemozdemir09 aynen baş dönmesi çok yapıyor şuan 3 . Aldım yarın 4. Alacam baş dönmelerim azaldı
ozlemozdemir09 selenhuseyin ben şu anda D3 K2 vitamini aldım onu içiyorum Evvahe diye bir markadan. Aynı zamanda ve b12 spreyi kullanıyorum inşallah faydalı olur. Siz hamile misiniz eğer hamileyseniz diğerininiz kaç
mom28_ ozlemozdemir09 tedavi öncesi ve sonrasında özellikle D vitamini başlattı doktorum değerim iyi olmasına rağmen bence ilişkisi var bide demir ferritin omega 3 çok önemli bu süreçte hamile kalırsanız depolarınız dolu olsun çok iyi yapmısınız takviye başlayarak tabi vitaminleri kullandım kesin hamile kalırım diyemeyiz genel sağlık içinde gerekli bunlar
selenhuseyin ozlemozdemir09 7+3 te bebeğimi kaybettim canım 4 ay olacak kaybedeli çok uzun süre uğraş gösterdim olmadı bi an da saldım çok yorulduğum için o ay hamile kalmıştım düşük yaptım şimdi tekrar başa döndüm pcosluyum
Esma006 ozlemozdemir09 Demir vitamini önemli bir şey sonuçta hani kanla ilgili vesaire bebeğin oluşmasını vesaire önem taşıyor yani depo hani Demir deposu vesaire onlara bakılması gerek
ozlemozdemir09 Esma006 evet benim 123 esma hanım onun için ayriyeten ilaç içmiyorum şu anda içtim ve b12 ve D3K2