Özel takipli olup çoğu arkadaşımı sezeryana aldılar normal doğuma hiç teşvikleri yok. Devlet bu yandan çok iyi bebek ters dönse bile ebeler masajla bebeği döndürmeye çalışıyorlar baya emek veriyorlar son çare sezeryan. Ayrıca şehir hastanelerinin çoğu tam teşekküllü. Özelde komplikasyon oluşursa sizi be bebeğinizi devlete sevk ediyorlar zaten