Merhaba hanımlar bu ikinci gebeliğim ilk doğumum 39+3 Te sezeryanla oldu şuan 32+6 dayım ilkinde böylemiydi hatırlamıyorum şuan çok aşağıda hissediyorum sanki alttan fırlayacakmış gibi yerimde hoplatıyor yani Salı günü ayın (31) inde Dr kontrolüm var acile gitmekten çekiniyorum alttan muayene edip tetiklenecek diye aranızda benimle aynı şeyleri yaşayan varmı