zelih8a8wa kısmen doğru. Bebeğe göre de değişiyor. Oğlum 37 haftalık doğmuştu o sebeple yenidoğanları biz 3. Aya kadar giydirdik neredeyse. Ama 3. Aydan sonra ben 6. Ay giydirmeye başlamıştım, sünnet olmuştu alt kısmları sıkmasın diyerek. 3-6 ay aldığım çoğu şeyi bir iki kez giydirebilmiştim. Ama başka bir arkadaşım da 3-6 ay giydirdi