irimm bende çalışıyorum sabah yumurtayı ocağa koyuyorum haşlanırken hazırlanıyorum bide minik bi kaseye peynir koyuyorum 1 domates 1 salatalik da alip posetimin icine koyuyorum. bakkaldan da süt alıyorum birde simit ise geldiğimde yiyorum. Bunları evdeyken hazırlamam da 20 dakika sürüyor yumurta haşlanırken diğer tüm işlerimi görüyorum. Hayatınızın en önemli evresinde bebeğiniz ve kendiniz için günde 20 dakikanızı ayırın bence... Bunların dışında da decavit, d3, ferrum ve vitamin b12 kullanıyorum takviye olarak. Vitamin vermeyen doktoru da ilk kez duyuyorum bence değiştirmeyi düşünün.. Hayırlı doğumlar ☘