Arkadaslarim bi konuda sizi bilinclendirmek icin yazmak istedim cok fazla yorumlariniz postlarinizi goruyorum ve bazı kelimeler cok yanlis kullanılıyor şöyle söylim mesela OOO İŞİMİZZ ALLAHA KALMIŞ ?
YADA ALLAH BOZMASIN vs buna benzer cok yazılar gördum size normal geliyor agiz aliskanligi ama lütfen bu kelimeleri kuullanmayin Allah bozmaz bozmak alllahin işi degildir tam tersi yapar …
İsimiz Allahaa kaldı Allaha emanett buda cok yanlistir Allaha kalan iş herzaman güzellikle sonuclanır veya hakkimizda hayirli olan sonuclanir ama ooooo o isimiz Allaha kaldi Allaha emant demek allah korusun şirktir dikkat edin lütfen eskiden bunu bize hic anlatmadilar bize normallestirdiler ama aslinda bazi kelimeleri soylerken bilmeden imanimizi zedeler uyarmak istedim inslalah bundan sonra daha dikkatli oluruz konusurken soylerken ♥️rabbim bilmedigimiz şeyler iicin bizi affetsin