Meehabalar 🌸Kisa bir döngüm var 23-25 arasi normalde aksamazdi son aylarda 23den 25e çıktı. Regl olacağım gün karin ağrılarım coktu ve test yaptım ve silik çıktı gecikmenin 3. Günü kan verdim ve negatif çıktı. Ultraonda da herhangi bir sorun yok dedi . Ama suan gecikmenin 6. Günündeyim sırtım belim cok ağrıyor. Acaba gec dollenme olmus olabilir mi kanda sonradan pozitif olma ihtimali olamaz mi ? Çünkü bu kadar gecikme hic olmamıştı
