maris01 Tek tüpü ile tek taraflı kasık ağrısı yaşayan ve sağlıklı gebeliği olanlar var mı? Lütfen cevap
Elisa0110 maris01 anladım canım bnm de sağ tüpüm tıkalıydı hamd olsun şuan sağlıklı Bi gebeliğim var.
maris01 Elisa0110 çok şükür rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin sizin hamilelik belirtisi nelerdi
Elisa0110 maris01 Amin canım cümlemizin inşallah. Ben pek belirti yaşamadım pcos da var bende adet gecikmesi ile öğrendim
maris01 Anladım , benim regl gününe tam 8gün var daha erken diye test yapamıyorum biraz da içim huzursuz tekrar dış gebelik olacak diye :(