momrose bebissim35 uçuk sarı ve kıvamı yoğun değilse sorun değil ama balgam gibiyse enfeksiyon olabilir , siz ne olur ne olmaz idrar verin isterseniz
tatlibiri bebissim35 doktora gidip idrar testi ve idrar kültürü testi isteyecektir geçmiş olsun ilmal etmeyin
beyzaaktaskorkmaz Reykzy bebissim35 bende 8 haftalık hamileyim ve aynı durum bende de var idrar yolu enfeksiyonu var o yüzden olduğunu düşündüm sende de olabilir Dr gidip tahlil vermen daha sağlıklı bence
edahanim80 Büyük ihtimalle enfeksiyon olduğu için. Bende 18 haftalık hamileyim aynı durum bende de var. Benimki sarıdan hafif yeşile döndü
busu1 ozlemozdemir09 Folbiol alma kuzu vücut fazlasını atarmış folik asitin ama gerek yok bayağı tepki görmüştüm 400 mg olan herhangi birini kullanabilirsin ben ve arkadaşım Diofol kullandık. Doktorun vermesine şaşırdım aile hekimleri veriyor da