Kızlar 10 haftalık hamileyim hamileligmi ogrendigim günden beri bacak ağrım var bu arada kan sulandırıci iğne kullanıyorum ondan diye düşündüm 7. Haftaya kadar bacak ağrım devam etti komple baldirdan bileğe doğru bir ağrıydı . Şimdi tekrar başladı fakat sadece baldirda var 2 gundur kramp çekilme ve bıçak saplanıyormuş gibi ağrım var bastırınca hafifliyor gibi ağrısı normal mi bu durumu yaşayan hamişler var mı daha önce 3 kaybim olduğu icin acikcasi çok korkuyorum