Ben 24 haftalık hamileyim 2. Kez anne olacağım Allah’ın izniyle
Çoğu eşyalar tamam %95 ini hallettim
Zıbın hastane çıkışı ben park yatak aldım daha çok kullanışlı bebek arabası kendime iç camaşırı hastane çıkışı poşet çok kıyafet alma çok hızlı kilo alıyorlar haberin olsun giydiremiyorsun bez aldım 1 numara ve 2 numara E bebekten tamamladım şubat ayı indiriminden ilk sende bak istersen ikizler için indirim oluyor 🩷🧿 sağlıkla kucağına al canım