happymomela ben hamile olduğumu bilmiyordum klamoks 1000 kullandım reglime 12gün filan vardı tahminimce tamda yumurtlama günleriydi sonra hamile olduğumu öğrendim acaba etkilermi doktora daha gitmedim gidince sorucam ama içim hiç rahat değil 😔
zey55 happymomela bende reglimden önce agumentib kullanmıştım sonra hamileliğimi öğrenmiştim çok şükür bebeğim sağlikli bir problem yok 26+5 olduk bile
Noyimommy happymomela bilmediğimiz sürece bi sıkıntı olmuyor sanırım bende hamile olduğumu bilmeden dişim ağrıyor diye apranax içtim augmentin kullandım ve kanal tedavisine başladık üstelik test de yapmıştım bir hafta sonra reglim gecikince pozitif çıktı çok şükür bebeğimi sağlıkla kucağıma aldım zaten söyledğiniz antibiyotik augmentin muadili ben gebeliğimde de kullandım kendi doktorum yazdı strs olmayın stres bebeğe daha zarar
42havvanur happymomela Gönlünü ferah tut canım ben hamile olduğumu bilmeden ameliyat oldum. Üste antibiyotik kullandım meğer içinde penisilin varmıs ve benim penisiline alerjim cok fazla. Bilmeden kullandım doktora defalarca alerjim var dememe rağmen yazmıs. Dilim falan şişmişti baya kötü olmaya baslamıstım. Elhamdülillah bise olmamıs bebegime sindi 4 yasına girecek 🤲😍