anonim211 Rahim ağzının yarısında yara vardı Perşembe günü sabah smear alındı bugün 3. Gün çok az az kahverengi leke geliyordu az önce pembe leke geldi normal mi
dilaradoyan anonim211 bende smear sonrası herhangi bir leke olmadı. Sizinki yaradan kaynaklı olabilir mi? Yara süresi boyunca olmuş muydu leke
ebruk0308 anonim211 ben her sene rutin yaptırırım bir sorun olduğundan değil bir keresinde hafif lekelenme gibi olmuştu , bazen kahverengi olmasının sebebi içerde biriken kan kurumaya başladığı için rengi öyle
anonim211 dilaradoyan bilmiyorum yara varken yoktu aşılamadan sonra yara oluştu 2. Aşılamada farkedildi perşembe alındı smear ama bugün daha belirgin bir kahverengi leke geliyor önceki günler peçeteye geliyordu şimdi pede gelmiş