gamze559 2 gün geçti adet günümden letu kullandım ondan mı acaba bugün akşamda oldum galiba kahverengi geliyor böyle bişe dediler olabılır mı normalde bel ağrım çok vardı hamileyim sandım teste yapmadım ya da psikolojik bilmiyorum yaşayan varmı
ben45 gamze559 ben adet oldum adet gününden önce olması gerekiyormuş kahverengi akıntı bende öyle sandım