Dünden beri kaşık ağrısı çekiyorum başta apandisit sandığım için Dr gittim bat 7 Nisan regl 10 gün var nerdeyse gebelik kanda negatif çıktı kist olduğu için ağrım varmış Altan muane oldum gebelik oluşma ihtimalim olur mu böyle olup hamile kalan var mı