minikurabiye7 Devlette doğursam ilki sezaryen olduğu için 2. De mi öyle olur 3.5 yıl oldu ilk doğuma bilgisi olan varmı
sukran4601 minikurabiye7 bende aynı durumdayım merak ediyorum açıkçası benımde 3 yıl oldu ne olur acaba
dilaradoyan minikurabiye7 sezaryen devamında sezaryen yapıyor devlet hastanesi. Ssvd polikliniğine takipli değilseniz risk almıyorlar