Burcukayram canım benimde başlarda 3-4 gün sonradan 1-2 hafta geri gözükmeye baslamisti ama doktor anne minyon baba da kilolu değil onun için çok normal dedi, önemli olan gelişiyor olmasıymış. normal doğum istediğim için doğumumun da daha kolay olacağını söylemişti. elimde her kontrol sonrası önceki haftanın sonuçlarına bakıp, herhalde besleyemiyorum diye kahroluyordum. neler neler yedim sırf haftasını yakalasın diye yok olmadı. doktor ne kadar normal dese de rahatlamıyordu içim. ama bebeğim 3100 gr. 50 cm dogdu. ben zehir ettim kendime süreci aman sen yapma canım benim tadını çıkar son haftalarının 🥹