feyzzaaytac 8 hafta 4 günlük hamileyim sürekli midem kazınıyor hep aç hissediyorum iki tabak yemek yiyorum bir iki saat sonra sanki hiçbir şey yememişim gibi ilk gebeliğimde hiç böyle olmamıştı ya🥲
pskshk feyzzaaytac ben daha 3+3te bu haldeyim😅 ne oldu hangi hormondan kaynaklı bilmiyorum. İlk hamileliğimde bebek çok büyüdükten sonra bu kadar açlık hissediyordum bu sefer en başından başladı
annebebeka feyzzaaytac lütfen her yemekten sonra kısa bir yürüyüş yap ve bol bol su iç yediklerini rahatlıkla sindirmen için diyorum çünkü kilo vermek çok zor 🥹🙏