Sizinde yaşayanınız varmı bebeğim 28 haftalık doktor 700 gr olduğunu kordon unun kısa olduğunu ve göbek çevresinin çok yavaş büyüdüğünü bir hafta geride olduğunu söyledi sadece iyi beslenmen gerekiyor dedi. Aynı durumu yaşayanlar var mı ne yapacağım çok üzülüyorum ağlıyorum benim yüzümden diye