mercanyildizi bende öyleydim eskiden de yemiyordum şimdi 7 aylık oldum bi yere kahvaltıya gidersem menemen gibi bişeylerin içinde olduğunda yiyorum sade tüketemiyorum zorlama kendini kötü de hissetme sadece yumurtayla olacak bir şey değil dengeli düzenli protein karbonhidrat yağ alabiliyorsan sorun olmayacaktır. Herkes avakado öneriyor ben avakadodan da tiksinmiştim mesela hamilelikten önce çok severdim sonrasında yiyemedim hiç. Moralini bozma kafana da takma mükemmel olmak zorunda değiliz iyidir minnoşlar Allah’ın izniyle sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻🌸