Rabiul Doğuma 20 gün kala çok şükür karar verdik. Kuzey Aslan koyacağız , kararımdan dönmemek için çikolata ve yenidoğan kıyafetlerini sipariş verdim 😂
Rabiul myangelson saol csnım çok şükür sonunda yani , eşime diyorum ismi ne olsun karar verelim artık . Bana şey diyor “ Abuzer kadayif “ 🙈🙈🙈🙈