Kızlar ben bebeğim 5 aylıkken tekrar hamile kaldığımı öğrenmiştim. 12 haftalıkken parsiyel mol gebelikten hastaneye yatirildim kanamam vardı. 5 Mart’ta kürtaj oldum kanamam sanırım 15 marta kadar devam etti. Ondan sonra hiç gelmedi. Bugün de kahverengi şekilde leke gibi geldi tabi bu arada ilişki de oldu. Sizce regl mi oluyorumdur kürtaj kanaması mıdır tedirgin oldum biraz doğumdan sonra da regl olmadım bu arada