annne_ Aynı düşünceleri hissettiğim birini görmek güzel 🥲 sevinmedim de üzülmedim de fikri bende de var. Aslında çok istiyorduk hatta test fotosu atarken bile heyecanlıydım ama pozitifi duyunca doktordan sanırım gerçekler yüzüme çarptı. Oğlum eksik hisseder mi, onunla eskisi gibi ilgilenebilir miyim, sıfırdan başa döneceğim, doğum nasıl olur acaba oğlumu sevdiğim gibi sevebilir miyim gibi gibi düşünceler 🥲 herkes de var sanırım 🙈