mltmynk28 perşembe banada dedi acildeki asistan 1 parmak açıklıgın var dedi oda ilk dogumdan kalan dedi ben dogum yapmadım ki hiç dedim ama evet düşüğün vardı dimi dedi önceki carsamba 1 bucuk parmaktı bir hafta sonra nasıl 1 parmak diyor bunların parmaklarında mı sorun var 🤣🤣