zky_ Hanımlar 25 Mart’ta doğum yaptım. Göğsüm süt dolmus bebeğim emmedigi için hep iicnde kalıp sertlemis. Ben nasıl duzeltebilirim. Benimle aynı durumu yaşayan var mu
yeliz1923 zky_ Sütten kestiğimde bende de oldu aile hekimi ilaç yazmıştı yumuşadı sonra göğüslerim ağrı sızı olmasın siz de gidin 🥰
irmairma zky_ pompa ile sağıyor musunuz ona rağmen mi bende de emdiği halde süt kanalı tıkanıyor sürekli
babygirl02 yeliz1923 doktor hangi ilacı yazdı benim göğüslerim çok yara oldu bebeğim çektikçe canım yanıyor galiba bede sütten kesicem
yeliz1923 babygirl02 Adını unuttum ama siz doktora gidin o size uygun ilacı verecektir geçmiş olsun 🥰