Yarimm Güzel anneler herkese iyi günler... ikiz gebeligim mevcut sukur buhun 23.haftaya girdik ara ara vajinal sızım oluyor akıntım. Ar ama kültür tahlili galan temiz cikti kokusuz zaten kasıntımda yok sızı normal mi acaba
anapanda12 Rahim büyüdüğünden dolayı olabilir endişenme. Rabbim hayırla kucağımıza almak nasip etsin inşaAllah bebeklerimizi 🤲
Yarimm anapanda12 allah razı olsun hepimizin inşallah ☺️ Endişe değilde ilk gebeliğim bebisler masallah hareketli hani vajinamda baskı falanda yok sadece sızlıyor ara ara akıntımda olunca merak ettim herkeste akıntı var mı diye ☺️
anapanda12 Yarimm bende oluyor. Kokmadıkça sıkıntı yok sanırım. Kanama ve sancı da olmadıkça strese sokma kendini