roozz Aydın şehir Hastanesi’nde doğum yapan var mı, odalar kaç kişilik acaba, eşimiz refakatçi olabiliyor mu? Bilgisi olan bilgilendirsin 🙂
gogirl roozz doğum yapmadım ama gebe okuluna katıldım. Doğumhane tek kişilik yanına kadım refekatcı alabiliyorsun o kısma erkek almıyorlarmış doğumdan 1 saat sonra sizi o odadan 5. Katta ki servise çıkartıyorlar eşiniz oraya gelebiliyor o odalar 2 kişilik ama yine kadın refakatçi istiyorlar