
Kızlar 5 haftalık hamileyim pembe ve kahverengi lekelenmelerim var bu yüzden doktora gittim kesemim düzgün şekilde olduğunu bebeğin yerinin güzel olduğunu söyledi fakat etrafında kanama alanlarinin olduğunu düşük tehdidimin olduğunu söyledi beta vermiştim iki gün önce 9656 çıktı birde bugün 13478 çıktı iki günde bir değere göre az yüzde 40 artış olmuş oluyor doktorum beğenmedi bu artışı bunarada hap ve iğne kullanıyorum tutunsun diye moralim çok bozuk daha önce kalp durması sonucunda 2 adet kürtajım var buda düşer yada tekrar kürtaj olursam 3 olucak yoruldum bedenen resmen yer silemem bile yasaklandı en basit işleri yapmam bile ki zaten iki gündur asla yapmıyorum neden artışım az sonu düşük kesin asla umudum yok kendimi en kötüsüne haziladim umuda mutluluğa asla hazır değilim Rabbim sınıyor biliyorum geçicek bu günler ama elimde değil çok üzülüyorum