sugunes Kızlar bugün detaylı ultrason yaptırdım yaklaşık 1 saat sürdü ve doktorum net görüntü için aşırı bastırdı ultrason cihazıyla. Şu an kaslarım çok ağrıyor normaldir dimi?
annebebeka sugunes ya evet çok bastırınca ağrıyor bı defasında banada çok bastirdilar gün boyunca ağrısı geçmedi 🙁
Yucci sugunes benim de bir hafta falan ağrıdı hep. Karın yağ dokum kalınmış net görmek için bastırdı hep. Ama sorun olmaz geçiyor
annebebeka sugunes haftaya bende detaylı usg gireceğim korku geldi ya, sürekli sırt üstü durmakta baskı yapmiş olabilir belki sancı girmesi o yüzdendir 🥲
sugunes annebebeka korkmayın dayanılmıycak bi ağrı değil bide benim kilom var net gözüksün diye aralıksız çok bastırdı doktor😢 inşallah kolaylıkla geçer🤲🏻