Selam arkadaşlar bugün sat göre 9 haftalık oldum 7+2 de bebişi kalp atışını falan gördüm doktorum dinletmedi ama 6+4 ile uyumluydu USG raporuma da fka pozitif yazmış pazartesi günü doktora gideceğim muayene günüm yaklaştıkça korkuyorum acaba gelişimi nasıl sıkıntı var mı diye sizlerde durumlar nasıl 🥺🧡