Regl gecikmemin 4.gününde beta 233 çıktı. Normal mi sizce
mevcut normal 2 gün sonra test verin artarsa daha iyi anlarsın canım
mevcut bende 240 gibi değerle öğrendim 26. Haftamdayım.
Çok güzel, hayırlı olsun 🥰
Hayırlı olsun bebişiniz gayet güzel değeriniz 🧿🧿