bebegimle_ben ballim_dunya cikmaz canim dpo 9 da silik cikiyor bekle sonucu bizede bildir guzel haberler insallah
Esma006 ballim_dunya kız daha çok erken 6 ile 14 günlerde embriyo oluşuyor yani çıkmaması da normal negatif görürsen üzülme bile çünkü bir daha oluşmadı
ballim_dunya Esma006 yapmicam zaten test de hani belirtilerini erken mi yaşıyorum acaba benim gibi olan var mıdır diye sordum balım
pims ballim_dunya var ya 10 gün önce belirtilerini anlayanlar var ben okudukça şok oldum neden olmasın
selenhuseyin ballim_dunya Yavrum anlayabiliyorum heycanını ama bu belirtilerin olması gayet normal lutual faz’dasin yumurtlaman yeni bitti, test icin ise çok çok erken en az 10 gün daha bekle bekleyemiyorsan da dpo 9-10-11 3 gün üst üste testi tekrarla
ballim_dunya selenhuseyin en iyi sizler anlarsınız heyecan stres umut herşey var şuan 7. Gündeyim perşembe günü yapıcam
selenhuseyin ballim_dunya Çok çabalayıp gebe kaldıktan sonra bebeğini kaybetmiş biri olarak seni iyi anlarım canım ama Rabbim neyi nasip ediyorsa onu yaşıyoruz, Allah Nasibimizi kolay eylesin kimsenin emeğini boşa çıkarmasın inşallah 🤲🏻
aynuss ballim_dunya yaptın mıı?? Benimde belirtilerim aynı senin ki gibi göğüsümde mavi mavi damarlar var ucuda sızlıyor kasık, bel, karin ağrılarım da var adet olucakmisim gibi
ballim_dunya selenhuseyin bende Ocak ayında kimyasal geçirdim o yüzden bu duyguyu tattım 2-3 günde olsa ben olmuşum gibi sevindim