Kızlar Dpo 4 deyim bugün sabahtan beri sanki vajinaödan yumru oturuyor kasıklarıma baskı hissediyor gibiyim kasığım ayrıyetten ağrıyor sabah yataktan zor kalkıyorum belim çok ağrıyor ve göğüslerim de çok hassasa dokundukça açıyor bu ay Klomen kullandım bide göğsümde damarlar mavi mavi çıkmış şuan test yapsam çok erken diye düşünüyorum bu netden olabilir acaba gerçekten hamile miyim ???