kubrasjsjs selam 35 haftalığız en başından beri var ve nerdeyse 2 haftada bir farklı fitiller denedik ama sürekli tekrarlıyor. Çamaşırlarımı ütülüyorum ve pamuklu kullanıyorum sürekli değiştiriyorum da, öncesinde de yaşadığım için zaten yapılması gerekenleri biliyorum ama asla geçmiyor ve şu an augmentin antibiyotik hap kullanıyorum (idrar yolu enf. En başından beri aynı şekilde bir türlü düzelmiyor) bakalım ilacı yarılamama rağmen henüz bi değişiklik yok aksine kaşıntıdan ölüyorum kremlerim var onları kullanıyorum..son haftalarda enfeksiyon istenen bir durum değil özellikle erken doğumu tetikleyebilir diyerek ilaca başladık ama bakalım haftaya ilaç bitiyor kontrolde ne olacak :((((