08061999 Kizlarr persembe tup bebek transferi oldum bugun baya yogun sekilde igne batmasi sizlama gibi birseyler hissediyorm normal mii
karankayakubra 08061999 merhaba bende ayın 10 unda transfer olmuştum. Transferden sonra be imde batmalarım oldu. Karnım şişmeye başladı iğnelerden. Alt karnımdada hafif dolgunluk oluştu. Çok şükür keseleri gördük geçen gün. Tutunma belirtileride olabilir iğnelerden ve fitildende olabilir. Ama morelini yüksek tut güzel düşün 🙏
08061999 ghostty ben progestron kullaniyorm 7 gundur boyle belirtiler yapmiyordu transferden sonra basladi normalde daha oncede olmasi gerekmiyormu ozaman bir onceki transferimde basarisiz olmustu boyle belirtiler yokdu bide
ghostty 08061999 progesteron un bu tarz etkileri oluyor, olmayan kişiler de oluyor. Baska bir arkadasım da hemen ağrı vs olmamıştı. Diğeriyle bence kıyaslamayın. Benim transferden itibaren uzun süre kasık sancım vs olmuştu. İlaçları kesince azalmıştı.
nk93 Bendede oluyor bende Letu + Ovitrelle den sonra 1 hafta sonra Progestana başladım dikkate diyorum da bi kaç gündür bende de var
08061999 karankayakubra allah razi olsun benm oglumdada boyle batmalar olmustu oda tup bebekle dogdu ozamandan hatirliyorum boyle batmalari elektirikleniyormus gibi biz cizirti oluyor degisik bir his bir onceki transferimde cok inanilmaz agrilarm olmustu aninda anlamistm tutmicak demistm normal degldi cunku simdi cok sukur oyle seyler yaşamadım sadece dedigim gibi batmalar elektiriklenme hissi gibi his var
karankayakubra 08061999 benim şuan 3 buçuk yaşında oğlum var tüp bebekle oldu oda ilk denemede. Geçen aylarda 1 kere daha denedim o olumsuz oldu. Şimdi 2. Denememde tuttu. Aynı gibiyiz. İnşallah sende pozitifi görür sağlıkla kucağına alırsın
08061999 karankayakubra amin insallah benim oglumda 3sini 1 ay gecti rabbim bagislasin saglikla kavusun bebeginize rabbim insallah banada nasip eder bitane daha olsun son saten rabbim onlara saglik uzun omurler versin. Hangi tedavi gordun ilac olarak canim
karankayakubra 08061999 kendi yumurtamı kullandı çatlatım. Doğal hormon salgılasın diye. Çatlatma iğnesi kullandı. Sonra estrofem. Progestan fitil ve iğneleri kullanıyorum. Kan sulandırıcı asprin ve oksopar iğne Birde duphostan yerine redostim içtiç. D vitamini ve folik asit
08061999 karankayakubra bende femara kullandim once yumurtalarim uyarildi buyutuldu sonra ilaci biraktim catlatma ignesi vurdum o arada rahim kalinlasti kendiliginden sonra extra progestron basladim ondan sonra koydular bebisi
karankayakubra 08061999 seninde benim gibi doğal hormonla denemişler. Yumurta kalitesi nasıldı. Bu arada bana 2 transfer yapıldı. 2 side tutmuş
Anonym666 Kizlar sizde ignelerden ilaclardan bel agrisi yapiyormuydu? Benim transferime bir hafta var bu hafta yumurtalarim toplancak bir haftadirda igne ve ilac kullaniyorum bugün belim cok kötü agriyor