32 haftada aldığınız çalışabilir raporunuzda 37 hafta da çalışamiycaniz tarih yazıyor kurumum eğer o gün öncesinde ayrılırsan güncel tarihli raporu yenilmen gerekiyor ama o zamana kadar Çalışırsan gerek Yok dedi 37 hafta herhangi bir rapor vermeden o tarihte iznim başladı